پایه و اساس عکاسی تبلیغاتی در گرفتن عکس برای نشان دادن حالت، احساس یا اثر گذاری موضوع یا محصول می باشد.
همانطور که از اسم آن هم مشخص است در عکاسی تبلیغاتی مهم ایجاد جذبه بیشتر در مشتری برای خرید بیشتر است.
اگرچه عکاسی تبلیغاتی به تصویر کشیدن به صورت جذابتر می باشد ولی در عمل هدف خرید مشتری است. عکاسان تبلیغاتی با استفاده
ار هنر خود در عکاسی بوسیله پارامترهای مختلف از جمله نور، رنگ و قاب بندی مناسب کار خود را در تولید محتوای تصویری
با کیفیت انجام می دهند.

عکاسی پرتره

عکاسی پرتره متداول ترین و معروف ترین سبک عکاسی بوده و هدف اصلی ثبت تصاویر برای تصاویر برای نشان دادن ماهیت یا شخصیت شخص می باشد در بهترین و طبیعی ترین شکل.
این نوع عکاسی خود به شاخه های مختلف از جمله پرسنلی، هنری، تبلیغاتی و … تقسیم می شود. چه در عکاسان آماتور و چه حرفه ای بسیار پرطرفدار است و با دقت و توجه در کنار هوش و ذوق می توان تصاویر بسیار زیبا و بکر ثبت کرد. حالات چهره، پردازش نور و نمای مدل و ژست مناسب می تواند عکس های معمولی از یک عکس حرفه ای متمایز کند.
گالری عکاسی پرتره

عکاسی تبلیغاتی غذا

عکاسی تبلیغاتی غذا به نوعی معرفی آن برای مردم است که در شبکه های مجازی، منوی رستوران ها، بنرها و یا هر مکانی که جنبه تبلیغاتی داشته باشد. یک عکاس در واقع با ابزار و مهارت کافی هدف معرفی غذا به مخاطب را محقق می کند.

منوی رستوران شاید مهم ترین عامل در جذب مشتری باشد و عکس های آن می تواند در جلب نظر مشتری تاثیر بسزایی بگذارد. دقت، کیفیت و جنبه تبلیغاتی عکس ها باعث تاثیر مثبت بر مشتری شده و در افزایش خرید عامل مثبتی خواهد بود.

عکاسی غذا

اینستاگرام و تلگرام که امروزه با مخاطبان زیادی روبرو هستند در واقع ویترین در دست مردم از سوی کافه ها، رستوران ها و هر کدام از کسب و کارهای مرتبط با غذا می باشند.

با سرمایه گذاری در تولید محتوای خوب،علاوه برافزایش فروش و تولید، به برندسازی شغل شما کمک می کند و ما در این زمینه با تیم حرفه ای می توانیم به شما کمک کنیم.

-عکاسی کافه و رستوران -عکاسی نوشیدنی های سرد و گرم

-عکاسی نان و شیرینی -عکاسی مواد غذایی

عکاسی جواهرات

عکاسی جواهرات

عکاسی از جواهرات از تخصصی ترین زمینه های این رشته می باشد که نیاز به تخصص و تجهیزات به خصوص دارد. تبلیغات با هدف افزایش فروش در زمینه جواهرات نیازمند کیفیت خوب در ارائه به مخاطب از طریق شبکه ها اجتماعی، بیلبوردها، بروشورها و دیگر راه های اطلاع رسانیست.
نشان دادن دقیق جزئیات و کیفیت محصول مهمترین عامل در جلب نظر مشتری خواهد بود که ما می توانیم شما را در این راه همراهی کنیم.
گالری عکاسی پرتره

ادیت و روتوش

مرحلع گرفتن عکس قدم اول در یک عکس تبلیغاتی می باشد. در مرحله بعد باید نور و رنگ عکس با توجه به اهداف مطلوب تنطیم شود. سبک عکاسی ودر بعضی موارد نبود شرایط یا امکانات از این دست مشکلات می باشند. استفاده از نرم افزارهای تخصصی ادیت مانند فتوشاپ و لایتروم در این مرحله به کار گرفته می شوند. از جمله سبک های عکاسی که ادیت نقش بسیار مهمی در آن دارد به عکاسی پرتره می توان اشاره کرد.

دسته بندی ها

دسته بندی های عکاسی تبلیغاتی بر اساس درخواست مخاطبان متفاوت بوده
و هریک به زمینه خاصی پرداخته اند.با وجود عرصه وسیع ژانرهای عکاسی موجود هر عکاس شاخه های موجود به دسته های مختلق تقسیم شده اند
که در ادامه معروف ترین و پرمخاطب ترین آن ها ذکر شده است.

نمونه های کاری

هزینه خدمات